Početna > Novogodišnje odluke
kolumne

Novogodišnje odluke

Pozdrav dragi čitatelji!

Božić i Nova godina su iza nas. Nadam se da ste se lijepo proveli, odmorili i fino napapali 😉

A sada je vrijeme za novogodišnje odluke. Ja sam napravila popis koji se sastoji od 10 novogodišnjih odluka koje ću pokušati usvojiti u narednoj 2019., a koje će i vama čitateljima možda pomoći:

1.VIŠE SE SMIJITE

Ne kaže se uzalud da je smijeh lijek. Ma kako god se osjećali, smijeh nas uvijek raspoloži. Smijte se što više, čitajte viceve, družite se s ljudima koji su humoristični i u čijem se društvu ugodno osjećate.

2. BUDITE POZITIVNI

Teško je biti pozitivan kada se nalazite u nekoj teškoj situaciji, ali koji je smisao od kukanja? Tako samo odbijate ljude od sebe, a na kraju krajeva ništa ne dobivate. Gledajte na svaku situaciju pozitivno, ne zaboravite da iz svake loše situacije možete izvući nešto dobro. Ne zaboravite da se sve događa s nekim razlogom, da bi poslije došlo nešto još bolje.

3. UČINITE NEKO DOBRO DJELO

Volontiranje je dobar način ne samo da se osjetite društveno korisni, već i da se osjetite dobro jer pomažete onima kojima je to najpotrebnije. Učinite nečiji život boljim, ljepšim i sretnijim! Lijepo je raditi dobra djela!

4. VIŠE SE KREĆITE

Fizička aktivnost je potrebna i nužna da bismo se osjećali top i u formi. Stoga, odvojite svakodnevno barem pola sata hodanja. Umjesto da idete javnim prijevozom na posao, odaberite zdraviju alternativu i podarite svom tijelu zdravstveni benefit.

5. PRIPAZITE NA PREHRANU

Nakon velikih količina nezdrave i masne hrane kao što je francuska salata, pečenje, raznorazni kolači, torte, krajnje je vrijeme da se počne umjereno i zdravo jesti. Postavite svoje ciljeve, raspitajte se kod nekog nutricioniste za adekvatan režim prehrane i budite jak karakter!

6. BUDITE FIT I UPIŠITE SE U TERETANU

Teretane su definitivno najpunije nakon blagdana i mjesec dana prije odlaska na more. Ljudi misle da mogu učiniti čudo u samo mjesec dana, ali to tako ne ide. Potreban je i trud uz prilagođenu prehranu. Stoga odredite da idete barem tri puta u teretanu, budite uporni i ne odustajte! Isplatit će vam se!

  1. PRESTANITE PUŠITI ILI BAREM SMANJITE

Odluka da ćete prestati pušiti definitivno je pohvalna, ali za početak smanjite broj cigareta jer u suprotnom može doći do prevelikog šoka za organizam. Osobno pušim. Znam da je to gadna navika i iskreno, žao mi je što sam uopće započela s tom groznom navikom, pogotovo jer sam započela tek u ranim 20-ima. Međutim, rekla sam samoj sebi da ću pisati koliko cigareta popušim dnevno i da ću pokušati prestati kroz narednu godinu. Držite mi fige!

  1. NAPRAVITE NOVI FINANCIJSKI PLAN

Unaprijed izračunajte koliko novaca trebate odvojiti za plaćanje računa i režija te koliko vam novaca treba za osnovne higijenske potrepštine. Ja sam recimo opsjednuta odjećom i jako se teško odlučujem za neku krpicu među velikim izborom odjeće pa onda kupim gotovo sve što mi se sviđa. I na kraju tu predivnu jaknu ili džemper koji su mi toliko potrebni obučem samo dva puta. Bad decision!

9. OPUSTITE SE UZ GLAZBU

Umjesto da gledate televiziju i opterećujete oči i um negativnim vjestima, radije odaberite opuštanje uz glazbu. Svaki dan odredite, na primjer, sat vremena. Napravite lijepu atmosferu, zamračite prostoriju u kojoj boravite i stavite na slušalice omiljenu glazbu. Istraživanja su pokazala da glazba povoljno utječe na raspoloženje, zdravlje i povećava motivaciju.

  1. NE BUDITE SUVIŠE STROGI PREMA SEBI

Savršenstvo ne postoji. Sjetite se da su male greške u koracima potpuno normalne i ne osuđujte se ako ste pojeli jedan kolač ili ako ste preskočili odlazak u teretanu jer ste bili prezauzeti.

Normalno je imati uspone i padove, bitno je uvijek vratiti se na pravi put.