Početna > Eventi > Organizacija

Organizacija

Top Event Dubrovnik organizira razna tematska događanja, tako za vas to može biti: organizacija priredbi, domjenaka, skupova, konferencija, organizacija konferencija za novinare (PR konferencija), kongresa, manifestacija, festivala, modnih revija, tematskih zabava, seminara, sajmova, izložbi, te ostala organizacija događaja.

Ono što posebno izdvaja Top Event Dubrovnik je organizacija Special Events kao što su npr. privatne zabave te ostale manifestacije na posebno odabranim mjestima uz našu pomoć, ovisno o želji klijenta, a uz to ide sve ostalo, od moderatora, scenografije, posebne rasvjete, holograma – video projekcija, cateringa, dekoracija, šminkera, vizažista, snimatelja, fotografa, glazbe, plesača, animatora, performera, raznih drugih izvođača, i sve ostalo što bude prema potrebi klijenata. U sklopu organizacije posebnih događanja, u ponudi imamo Theatre wedding za privatna vjenčanja što je posebno zanimljivo za sve klijente koje imaju neke posebne prohtijeve. Mi ćemo se pobrinuti da ostvarimo i realiziramo sve želje i vizije naših klijenata.

Top Event Dubrovnik agenciji možete se obratiti sa punim povjerenjem i oni će vam pomoći da vašu zamišljenu ideju pretvorite u stvarnost.

Organizacija i pripreme za event:

Profesionalna usluga organizacija skupova, konferencija, sastanaka, sajmova, simpozija ili kongresa, ali i modnih revija i tematskih zabava uključuje sljedeće aktivnosti:

  • Odabir mjesta održavanja, pregovaranje i koordinacija.
  • Planiranje budžeta
  • Izrada koncepta i sadržaja (programa) eventa
  • Osiguranje prostorija za rad
  • Rezervacija smještajnih kapaciteta
  • Kompletna audio/video tehnika
  • Ozvučenje i osvjetljenje
  • Planiranje i rezervacija izlozbenog prostora (za sajam, štandove….)
  • Postavljanje scenografije na eventu
  • Osiguranje potrebnih dozvola
  • Odabir najboljih tehničkih rješenja za izvedbu eventa
  • Anganžman prevoditeljice ili prevoditelja
  • Anganžman profesionalnih hostesa
  • Anganžman ovlaštenih osoba iz osiguranja
  • Anganžman drugog osoblja
  • Promotivni i grafički materijali
  • Postavljanje showroom-ova na eventu
  • Organizacija domjenaka prije i poslije eventa
  • Koordinacija uzvanika
  • Pregovaranje i dogovaranje DJ – a, band-ova, animatora, glazbenika, plesačica, modela i ostalih izvođača
  • Posebni dogovor za dolazak poznatih (celebrity), top modela itd.
  • Osigurana promocija i kontakt s medijima – PR
  • Catering – priprema, dostava i serviranje hrane i pića na eventu
  • Prijevoz sudionika u dolasku, za vrijeme i u odlasku sa skupa (autom, taxi, autobusom)
  • Privatni eventi
  • Dječji eventi: Događanja, promocije i kreativne radionice za djecu. Eventi za djecu i njihovu sretnu budućnost.

Naša specijalnost je upravo event menadžment sa svim svojim komponentama. Organizacija eventa kompleksan je proces koji zahtjeva stručnost, dobre ideje i kvalitetnu realizaciju kako bi bio uspješan.

Obratite nam se sa punim povjerenjem!

Kontakt: topeventpr@gmail.com

Aldo Cipele